news | follow my blog with bloglovin

23:29

Olá queridos e queridas!
Como já estão fartos de ler nos vários blogs o google reader vai acabar e como tal queria pedir-vos para seguirem o meu blog no Bloglovin. Ainda não me decidi a criar uma página no Facebook para o blog, como tal o bloglovin parece-me a melhor opção para quem quer estar a par das coisinhas que vou escrevendo e mostrando!


Hello dear!
As you are tired of reading in other blogs, google reader will be closed and I want to ask you to follow my blog with Bloglovin. I didn't decide to create a Facebook page to my blog yet so Bloglovin appears to be the best way to everyone see the things that I write and show you.


xoxo

You Might Also Like

7 comentários

  1. Já sigo, vai ao meu blog e segue-me também :)
    Beijinhos,
    http://channeldiamonds.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Obrigada! ♥
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. followed you! :))

    fantasyfashioned.blogspot.de
    xx ♥

    ResponderEliminar
  4. Obrigada! ♥
    Já te estou a seguir no bloglovin! Se quiseres, segue-me também!
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. 25€ sem portes :)

    myredkiss.blogspot.com

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo

Press

Choies-The latest street fashion Be an e-tailPR blogger