#6 my days through instagram

by - 00:26

Desde que tenho em casa um tablet novo, o Acer Iconia A3-A10, que tenho usado muitas mais vezes o Instagram. Sempre foi uma rede social que me cativou bastante mas como não tinha como publicar fotografias lá sempre esteve um pouco em stand by. 
Hoje mostro-vos as fotografias que lá publiquei durante o mês de Dezembro. Sim, eu sei que o mês ainda não acabou mas estava com muitas saudades de fazer um post!

De qualquer forma, caso me queiram seguir por lá a minha conta é @ritacvi.

* * * * 

Since I have a new tablet on my home, the Acer Iconia A3-A10, I have used a lot my Instagram account. I always liked this social network so much but I hadn't how to publish my photos there and it was a little in stand by. 
Today I show you the photographies I published on Instagram during December. Yes, I know that the month isn't over but I miss making a new post!!

Anyway, if you want to follow me on Instagram, my account is @ritacvi.

Sem título

1 and 2. An outfit that I wore to go to school | 3. My new earrings from Romwe (shown it here) | 4. New shirt from Springfield | 5. An outfit that I wore to go for a little ride | 6. New nail polish from Anny (shown it here) | 7. Delicious food | 8. Another outfit | 9 and 10. Outfit of this post (here) | 11. Ferrero Rocher, love it so much hmmm | 12. At Summer, I miss going to the beach | 13. Friendship is one of the best things on life | 14. Again, good food | 15. Christmas table, full of food | 16. Christmas movie, Home Alone | 17. Fans of TVD will understand eheh | 18. My new jumpers from Lefties, love them

xoxo, Ana

You May Also Like

13 comentários

  1. Também criei agora a minha conta e já te estou a seguir =)
    Beijinho*

    ResponderEliminar
  2. Que queridas as fotos :)
    Beijinhos!
    http://fashion-is-a-passionn.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. Parece ter sido um bom mês. Fui há pouco tempo à Lefties e adorei as coisas que lá vi! Trouxe um casaco lindo que estava mesmo a precisar!
    Quando encontrar o carregador do meu telemóvel tenho que te seguir ahah.
    Beijo

    ResponderEliminar
  4. obrigada querida :)
    adorei as fotos, já te segui :)
    feliz ano novo :)

    ResponderEliminar
  5. Adorei as fotos, o teu tablet parece ser lindo, a cor do verniz fica-te muito bem e gostei muito das camisolas da lefties.

    beijinho *-*
    http://lollipopnecklace.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Adorei as fotos, gosto destas colagens do Instagram :p

    Mil beijinhos,
    Patrícia Salomé
    thefashionistapretender.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. love your blue nails
    =)
    New post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2013/12/blusa-estilo-pijama.html

    ResponderEliminar
  8. Ai esses ferrero, que gula!

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Thank you for all your comments and support! I appreciate all the opinions that you give me, wether they are good or bad. I'm here to learn more and more everyday. I always answer your comments.

Hope you like my blog! xo